maandag 6 oktober 2014

Im so sorry...

een beetje overdreven haha

Jeetje wat is het lang geleden dat ik heb geblogt! Sorry! Ik had het zo ontzettend druk met bloggen dat het er gewoon niet  van kwam. Ik ga weer proberen wat vaker te bloggen maar er moeten ineens zoveel dingen gebeuren. Gelukkig is het bijna herfst vakantie :)



Mijn tweede huis na zo'n drukke week haha

Mijn ouders zijn weg en mijn zusje slaapt en ik zit hier heerlijk op de bank voor de houtkachel met de laptop op schoot en een kopje thee na een ontzettend drukke week.en met weer een ontzettend drukke week op komst. Maar vanavond had ik even een avond je vrij, heerlijk!


Hij heeft volgens mij ook een avondje vrij

Lekker bij een vuurtje zitten

oeps, het is hier nu wel heel warm!

Lekker een avondje in mijn elmopyjamabroek van de Primark

Gezellig de kaarsjes aan


Muziekje op :)

Ik doe nu wel erg zielig maar vorige week was behalve een erg drukke week ook een erg gezellige week. Zo ben ik naar een super leuk feestje geweest, kwamen er vriendinnen langs met kapotte fietsen ( hoe zo kan ik niet door fietsen op kapotte banden?) Alles stond vooral in het teken van school helaas. Er waren en zijn zoveel toetsen te maken! Ik ben eigenlijk niet iemand die hele dagen aan school besteed, meestal een uurtje of 2, 2 1/2. Maar deze week kon ik niet anders. Maar muziek, (veel) boterhammen met pindakaas en cappuccino's hebben mij door deze week heen gesleept. En dit weekend heb ik lekker even kunnen uitrusten, ondanks dat er nog veel aan school gedaan moest worden. Lekker even op de bank zitten en bloggen, weer even kijken op Pinterest, een goed boek lezen en Flikken Maastricht kijken! Heerlijk, wat heb ik dat gemist na een week 24/7 met school bezig. Ik heb daarom ook zo'n zin de herfst vakantie! Er zijn nog zoveel leuke dingen te doen! Wat gaan jullie doen in de herfst vakantie?

 
dit liedje komt uit de film LOL en ik vind erg ontspannend liedje daarom wou ik het graag even met jullie delen:)))


Dit klinkt misschien een beetje gek maar ondanks dat het pas oktober is ben ik al helemaal in de kerstmodus. Zo ben ik al een week naar kerst liedjes aan het luisteren "All i want for christmas, is youuuu!"  En heb ik de film Holiday gezien, wat een heerlijke kerstfilm is dat zeg! Ook heb ik een bord christmas aan gemaakt op Pinterest en heeft alles wat ik daarop op zoek eigenlijk in verband met kerst haha! Ik heb gewoon zo'n zin in de winter en in kerst! Alle lampjes in de stad, de lampen gaan snel aan want het is om  5 uur al donker maar natuurlijk vooral: Olibollen! Oh daar heb ik echt zin in, het hoort gewoon bij het winter gevoel. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het zover is. Hoe is het met jullie? Hebben jullie al een kerst gevoel?

Dit was eigenlijk even een soort excuus artikel haha, sorry :) Gewoon even een beetje bij kletsen. Hebben jullie nog leuke dingen voor de herfst vakantie? Laat het achter in de reacties ik lees ze graag!

Dit artikel is eigenlijk van gisteren maar door technische problemen kon het toen niet mijn blog komen, hier dus alsnog het artikel. Ook zijn de foto's niet van hele goede kwaliteit dit kwam door het licht en ik kon dit niet beter maken, sorry hiervoor.


Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten