vrijdag 24 oktober 2014

A Lazy Week

Ook Semmie heeft een Lazy weekend
Hola chicas :) Het is weekend! Heerlijk even lekker uitslapen en op krachten komen voor de volgende zware week. Ik moet eerlijk zeggen toen ik aan dit artikel begon had ik geen idee waar ik het over moest hebben en eigenlijk heb ik dat nog steeds niet, het word dus een heerlijk het-gaat-nergens-over artikel haha!


En ook Silvia zit er lekker bij

De week na de vakantie ging best snel voor mijn gevoel, wat daagjes school even een toetsje maken en toen was het alweer vrijdag! Deze week was best rustig dus ik heb na school heel wat uren achter het fornuis gestaan om wat nieuwe recepten uit te testen. En dat ging niet altijd even goed...  Zo heb ik groente chips gemaakt van wortels, toen ze uit de oven kwamen waren ze op z'n zachts gezegd vies haha! Ze waren hartstikke bitter en echt niet knapperig, tja volgende keer beter. Ik heb altijd moeite met recepten van gezonde snacks. Ze worden nooit echt lekker. De meeste recepten haal ik van Chicks love food en Rens Kroes en de meeste recepten lukken ook maar de Healty tussendoortjes nooit.

En natuurlijk heb ik vanavond Flikken Maastricht gezien! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen ik vind het zo'n geweldige serie! Even lekker ontspannen op vrijdag avond. Ik hou altijd van dit soort rustige weekjes even doen waar je zin in hebt en dan volgende week weer keihard aan het werk want er staan een groot aantal toetsen te wachten.

Ook ben ik deze week begonnen met mezelf te leren coderen. Misschien een beetje nerdy maar het lijkt me zo gaaf om te kunnen coderen en hacken lijkt me eigenlijk ook wel heel gaaf. Laatst was het volop in het nieuws en toen wist ik het zeker ik wil het ook kunnen. Ik ben volop bezig en ik hoop dat het lukt!

Morgen moet ik een wedstrijd volleyballen dus ik maak het niet te laat vanavond (wat ben ik toch een verstandig meisje ^^) en daarna nog even van mijn weekend genieten. Zoals ik al zei het ging nergens over gewoon even een bij kletsartikel. Hadden jullie net zo'n lekker weekje als ik? En als jullie nog goeie Healty snack recepten weten zet het even bij de reacties of mail het me want ik hoor het graag!


Ik hoop dat iedereen nog even lekker lazy weekend heeft en tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten