dinsdag 2 september 2014

what? Favourites?

Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie, namelijk favourites of the month. Aan de rechter kant van mijn blog staan mijn favourites of the month, en de hele maand door zal ik daar mijn favorieten op zetten dus wat favorieten verschilt ook weer per keer. En helemaal aan het eind van de maand, ik ben dus al een beetje te laat sorry!, zal ik mijn lijstje favorieten uitwerken in een blog. Dit wordt dus een maandelijks artikel. Oké nu tijd voor mijn favourites of the month: Augustus!



My favorite magazine of the month: Elle magazine Nederland

Op mijn verjaardag heb ik een abonnement op de Elle gekregen. Waarom? Om dat ik dit een erg leuk blad vind het niet is niet zo stijfjes en het gaat ook niet alleen maar over fashion. Er staan veel interviews in waardoor het wat persoonlijker word, en er staat vaak helemaal aan het eind een artikel over bijzondere hotels of andere slaapgelegenheden wat ik zelf altijd erg leuk vind om te lezen. Voor dat ik dit abonnement kreeg kocht ik de Elle in de stad, maar een zo'n blad kost al snel 5 euro en als je dan bedenkt dat ik voor 5 euro toch zo'n 2 uur moet oppassen is het redelijk veel geld. Ik was dan ook super blij dat ik dit als verjaardagscadeau kreeg, en sinds dien vind het blad steeds leuker! Ik lees het vaak in bad (ze zijn dan ook meestal drijfnat als ik er weer uit kom) samen met een bruisbal van Lush of van een ander merk. 

My favorite food of the month: Choco brokken van de jumbo

Het klinkt waarschijnlijk wat gek maar ze zijn echt heerlijk. Paar weken geleden ging ik samen met mijn moeder en mijn zusje nog snel even naar de Jumbo om even wat dingen te kopen, nou je kent het waarschijnlijk wel we kwamen met tassen vol thuis! Naja dat is waarschijnlijk ook een beetje overdreven maar in ieder geval met meer dan we nodig hadden. En daar zaten de choco brokken ook bij. Het zijn eigenlijk grote brokken melkchocolade met stukken noot en rozijn er in. Nou ben ik zelf eigenlijk meer van pure chocolade alleen die hadden ze niet waardoor naar mijn mening het wel erg zoet werd! Maar als nog waren ze heerlijk! Zeker een aanrader ze kosten dacht ik 2,50 in ieder geval zoiets. Helaas heb ik geen foto voor jullie want ze zijn al een tijdje op, oeps!


My favorite serie of the month: Suits


Suits, tja ik kan niets anders zeggen dan dat ik er redelijk verslaafd aan ben geworden. Voor wie het niet kent het is een serie over een advocaat en zijn stagiair Mike, alleen Mike heeft helemaal geen diploma om het beroep van advocaat te mogen uitvoeren en dat mag dus niemand te weten komen. Dat steeds weer even naar voren. En voor de rest lossen ze samen zaken op en mogen liefde, vriendschap en haat niet wegblijven. Het is een heerlijke tijd verdrijver als je net als ik van dramatische, humoristische en mysterieuze series houdt. Ik ben nu bij seizoen 3 maar ik moet nog even wachten tot die op netflix verschijnt, ik hoop snel!



My favorite drink of the month: appelsap met pellegrino (Italiaans bubbeltjes water)

Het is een vrij simpel drankje maar heerlijk koel voor warme zomer dagen (jammer dat die bijna voorbij). Je moet wel biologische appelsap hebben want ander wordt het veel te zoet. Pellegrino heeft iets minder bubbels dan gewoon koolzuur water dus het smaakt net iets anders. Het is gewoon een heerlijk frissend drankje.

My favorite music of the month: Op een level - Opposites

Het is zo'n heerlijk dromerig nummer. En hun stemmen passen ook perfect bij dit lied. Sommige mensen vinden Nederlandse muziek vreselijk, ik heb er meestal niet zo'n probleem mee. Vooral op vakantie heb ik dit lied erg veel gedraaid want het past gewoon goed bij de vakantie/zomer het is lekker zwoel en dromerig en dat vind ik erg leuk. Dan lag ik in mijn tent 's avonds met oortjes in en de muziek keihard en dat nummer op, en echt ik kon het achter elkaar door horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten