zondag 14 september 2014

School, in een bizare vorm


Hee, zijn jullie alweer wat gewend om naar school te gaan? Niet meer elke dag leuke dingen kunnen doen, maar er ook nog zoiets bestaat als huiswerk? Ik ben wel weer wat gewend om naar school te gaan en ik heb er ook niet zo'n groot probleem mee. Behalve met dat laatste dan hé. Het is erg gezellig en ik ben druk bezig om volgend jaar door te gaan naar Havo 4. Maar dat is niet waar ik het over wou hebben vandaag (wel een beetje). Vandaag wil ik namelijk een soort van  school update met jullie delen en dat is, hoe zal ik het zeggen, om te laten zien wat ik mee maak op school. Want er gebeuren gewoon super gave, en bizarre dingen op school. En waarvan ik denk dat ze leuk of grappig zijn om te delen!



Vorig maandag begon ik deze week met een uurtje wiskunde, altijd fijn. En op een of andere manier zijn wiskunde leren bijna nooit fatsoenlijke mensen, of na ja misschien juist iets te fatsoenlijk. Ik heb een wiskunde leraar die altijd de zelfde blouse aan heeft, altijd alle antwoorden en uitleg kriskras door elkaar schrijft zodat je het nooit langer dan 5 minuten kunt volgen en als je zegt dat je iets niet snapt antwoordt hij met "het komt wel goed schatje". alleen veel minder schattig. En dan heb je dit ook nog het eerste uur! Wiskunde vind ik niet zo erg maar dit wel.

dit is hem zo ongeveer




Ook heb ik een nieuwe natuurkunde leraar. En hij is op zijn zachtst gezegd bizar. Hij heeft hele kleine kraal oogjes met daar voor dikke jampot glazen waardoor zijn ogen je vreselijk eng aan kijken. Ook heeft hij zo'n aparte humor! De eerste les bij hem lag de hele klas in een deuk en die man snapte maar niet waarom. Waarschijnlijk wat wij als zijn aparte humor zien is helemaal niet als humor bedoeld. Ook was er een jongen die te snel  snel antwoord gaf, daar kreeg hij een eerste waarschuwing voor daarna keek hij op zijn mobiel hoe laat het was en werd er meteen uitgestuurd echt heel raar!



Hebben jullie trouwens ook dat als de bel gaat leraren altijd willen dat je blijft zitten, je spullen niet in mag pakken of iets anders? Bij mij op school wel. Dan gaat de bel en dan zeggen ze allemaal "wacht jongens nog niet weg gaan!" Hoe is dat bij jullie?

Wat vonden jullie van zo'n artikel? Moet het vaker of vonden jullie het helemaal niks. Laat het me weten dan kan ik er rekening mee houden. Groetjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten