woensdag 17 september 2014

HEMA, one of the greatest shops in the world



Heey! Wat is het heerlijk weer, vinden jullie ook niet?! Jammer dat we naar school moesten want ik had vandaag uren in het zonnetje kunnen zitten. Ik was gelukkig vroeg vrij en kon dus nog even van het zonnetje profiteren, maar ik had nog andere dingen te doen namelijk foto's schieten voor mijn nieuwe post. En deze post gaat over mijn favoriete winkel namelijk de HEMA!


Deze vond ik zo leuk!


De HEMA vind ik echt een super leuke winkel omdat ze gewoon alles hebben. Je bent bijvoorbeeld iets vergeten te kopen zoals chocola, brood of het beleg en dan kun je (ik in ieder geval wel) gewoon even naar de HEMA en dan kom ik weer met veel meer thuis dan zo moeten haha!Ook heb ik een zeven jaar jonger zusje, en toen ze kleiner was kochten we bijna al haar kleertjes bij de HEMA. De baby kleertjes zijn daar namelijk zo schattig! en echt totaal niet duur. Ik kijk af en toe nog wel eens bij de babykleertjes want ze zijn zo ontzettend leuk! Zoals dit pakje hiernaast op de foto. Deze vond ik tussen de baby kleertjes, echt super leuk. En zo heerlijk zacht ik zou hem bijna zelf aan trekken! Hij was helaas niet in mijn maat :)






 Jullie kennen vast allemaal de Jip & Janneke lijn nog  wel toch? Ik denk dat bijna ieder kind vroeger wel iets van de Jip & Janneke lijn in huis had. En serieus ik hou nog steeds van de kinderchampagne hij is zo lekker!





   


Wat ook super fijn aan HEMA is dat ze ook bezig zijn met de wereld om hun heen. Zo bestaat een deel van hun lijn uit natuurlijke producten. En is hun cosmetica lijn proefdier vrij en ook nog erg goed (vind ik) maar daar komt nog een apart artikel over.
Ook zorgt Hema er voor dat de arbeidsomstandigheden bij hun leveranciers goed en veilig zijn. Zo hebben niet alleen wij plezier van HEMA maar de mensen daar ook.



Toen ik foto's aan het maken was in de HEMA kwam ik nog een aantal leuke nieuwe dingen tegen.

Zelfs voor cupcakes kun je naar HEMA
 



























                                             Jammer dat de zomer bijna voor bij is,                                               maar voor de barbecue kun je nu ook                                                naar HEMA

                                      


Ook een super leuke collectie van HEMA

Zoals ik al vertelde heeft HEMA ook een groot assortiment etenswaren. En waarschijnlijk weten jullie dat zelf ook wel want ja bij HEMA denk je toch ook aan HEMA taarten. De taarten van HEMA vind ik persoonlijk erg lekker (nou ben ik ook echt dol op taart) en ik ga ook regelmatig om vier uur met vriendinnen een lekker taartje halen bij HEMA voor 1 euro! De ijsjes zijn trouwens ook erg lekker.... of de chocola de zurematten of de jellybeans!


Deze taart ziet er ook heeerlijk uit! Alleen een beetje een verkeerde naam :)


Zoals jullie zagen was het dit keer niet veel tekst maar veel foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie net zo gek op HEMA zijn geworden als ik! Oja voor ik het vergeet HEMA heeft tegenwoordig zijn eigen blog, dit blog bestaat uit redelijk bekende bloggers zoals Yara Michels van ChapterFriday, Iris van ikbenirisniet  en nog veel meer leuke bloggers! Ik zou het ook erg leuk vinden als je een reactie achter zou willen laten. Groetjes!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten