donderdag 11 september 2014

Vier geweldige blogs bom vol inspiratie!





Hee allemaal! Zoals jullie weten ben ik een beginnende blogger en ik moet dus nog veel leren wat betreft het bloggen en natuurlijk de technische vaardigheden. Maar ik moet natuurlijk ook een keer zijn begonnen met bloggen en daar had ik inspiratie voor nodig. Die inspiratie wil vandaag graag met jullie delen!



                        Beautygloss:

Dit is nog haar oude lay-out, sorry daarvoor. 

Ongeveer 2 jaar geleden ontdekte ik Beautygloss van Macha. Door haar blog ben ik in dit wereldje beland en ik vind het nog steeds een ontzettend gaaf blog. Wel heb ik andere blogs gevonden waar ik tegenwoordig vaker op kijk omdat het me wat meer boeit. Zij geeft mij inspiratie door dat ik door in het blog wereldje ben beland en zij natuurlijk op dit moment een van de grootste bloggers van Nederland is.

- www.beautygloss.nl

                       



                          Lifesplash:

Wat ik zelf ook een geweldig blog vind en waar ik ook veel inspiratie vandaan haal is het blog: Lifesplash van Jiami. Haar blog volg ik nu ongeveer driekwart jaar en ik vind haar zo leuk! Ze heeft een geweldige kledingstijl en naar mijn mening heeft ze ook een ontzettend leuke persoonlijkheid. Elke dag verschijnt er een nieuw artikel op haar blog. Wat ik ook erg leuk vind is dat ze erg open is over haar leven maar wel dicht bij haar blog blijft door het af te wisselen. Maar waar ze de tijd vandaan haalt!? Ik heb geen idee. Ik probeer 3 keer per week een artikel te schrijven en ik vind dat al erg lastig in verband met school enzo. Maar ik dwaal af, ze is voor mij een grote inspiratie bron en ik hoop later net zo'n leuk, gezellig en succesvol blog te hebben als zij. Waarom zij een inspiratie bron voor mij is? Door alle leuke en gezellige dingen die ik hierboven genoemd heb.

- www.lifesplash.com

                   


              Rasberry and rippedjeans



Een tijdje geleden toen ik met dit blog startte was ik opzoek naar vergelijkbare blogs om inspiratie op te doen, toen ik kwam onder ander uit op dit blog. Dit blog word gerund door een 15 jarig meisje en ze heeft een geweldige kledingstijl! Zei blogt ook nog niet zo lang maar ze heeft al redelijk wat volgers. Haar blog is erg vrolijk en ze heeft leuke artikels. Wel moet ze net als ik natuurlijk nog wel wat dingen leren, maar ze is hard op weg! Zij is ook een groot voorbeeld voor me omdat ze echt bezig is met haar blog en net als ik nieuwe dingen aan het ontdekken is en haar lezer daar bij betrekt. Ook vind ik haar  haar blog erg spontaan en gezellig!

- www.raspberryandrippedjeans.blogspot.nl/

                  


           Your lifestyle guide:


Als je van mooie foto's houd moet je zeker eens op dit blog kijken! Het is een heel persoonlijke blog met de prachtigste foto's van over de hele wereld! Ze reist erg veel en ze laat ons allemaal mee genieten. Ik vind haar blog er erg professioneel uit zien en ze heeft leuke artikels. Behalve over haar reizen gaan haar artikels ook over eten, design, hotspots en personal dingen. Zei is een inspiratie bron voor mij omdat ze laat zien wie ze is en wat haar interesseert. Haar blog is erg professioneel en ze heeft prachtige foto's. Ook is het leuk dat ze zich onderscheidt van de rest door dat het deels een reisblog is en dat ook veel voorkomt in haar blog. Kortom, een grote inspiratie bron!

- www.yourlifestyleguide.nl



Dit waren mijn inspiratie bronnen. Stuk voor stuk geweldige blogs, de een wat verder dan de ander maar dat vind ik juist erg leuk! En ik hoop dat jullie deze toppers net zo leuk vinden als ik!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten