vrijdag 19 september 2014

A family day, in the Efteling



Heey, vorige weekend was ik voor het eerst weer na redelijk wat jaren in de Efteling. En wat is het daar mooi! Echt, ik was het bijna vergeten maar o wat is het een prachtig park! En er is voor iedereen wat. Zoals ik eerder al vertelde heb ik een veel jonger zusje en dan is het lastig om iets te vinden wat we allebei leuk vinden. Maar in de Efteling is er voor iedereen wat! Zo heb je natuurlijk het sprookjes bos wat echt prachtig gemaakt is, en wat erg leuk is om door heen te lopen. En alle sprookjes zijn daar! Roodkapje, Sneeuwwitje, Assepoester en nog veel meer, er kwam maar geen eind aan haha.












Je hebt daar natuurlijk ook   achtbanen, Joris en de draak bijvoorbeeld die vond ik zelf erg leuk. Ik ben er samen met mijn moeder in geweest en zij vond het ook erg leuk maar wel eng, haha. De vorige keer was ik in de Vliegende Hollander geweest die was/is  ook erg gaaf. Je werd heerlijk nat en hij gaat snel! Wel wat kort in vergelijking met de tijd dat je in de rij staat. (Meestal wel een uur namelijk) 

Zijn jullie wel eens in de Efteling geweest?  En wat was jullie favoriete attractie? Nou die van mij was zeker weten de droomvlucht! Dat is zo'n mooie attractie. Het was het wachten zeker waard! De wachttijd was namelijk nooit lager dan één uur. Maar het is zo mooi, al die elfjes, kabouters en lichtjes. Het enige nadeel is dat het ontzettend snel weer voorbij is, veel te snel. Je hebt nauwelijks tijd om alles in je op te nemen. Dit komt volgens mij door dat er zo veel mensen in die attractie willen. Maar ze willen die mensen ook niet te lang laten wachten dus versnellen ze de attractie gewoon. Zonde vind ik het, maar wel logisch.





 Zoals ik net al zei heb ik een jonger zusje en is de Efteling leuk voor ons allebei, alleen betekend dat wel dat de Efteling ook sprookjes voorstelling heeft voor de jongere bezoekers.  Alleen ik moest dus ook mee naar zo'n voorstelling. Sprookjesvoorstellingen met mensen van in de dertig die met piepstemmetjes aan kleine kinderen vragen of ze Assepoester gezien hadden. Nou ik kan jullie vertellen ik vind de Efteling een geweldig park maar die voorstelling was verschrikkelijk!

Ik heb een erg gezellige dag gehad met mijn familie en we hebben na afloop lekker pannenkoeken gegeten (ik hou van pannenkoeken!) Zouden jullie je eigen ervaring met mij willen delen? Dat zou ik erg leuk vinden! Zet je ervaring even in de reacties dan zal ik ze zeker lezen :)  Groetjes!



2 opmerkingen:

  1. De efteling is echt zoooo leuk! ik ga er elk jaar heen, het is ons jaarlijkse familie uitje, vind vooral de Vliegende Hollander en de Vogelrok supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen