dinsdag 14 oktober 2014

Favourites of the month:







Och ik moet daar toch echt wat beter in gaan worden! Nu is het al bijna half oktober en kom ik nog eens aan met mijn favorietenvan september haha! Maar ja beter laat dan nooit!



Het zijn deze maand niet zo erg veel favourites maar ze zijn wel erg leuk. Als eerste mijn favoriete drankje en dat is zeker weten een cappuccino. Ik kan zo ontzettend genieten van een lekkere cappuccino! zoiezo vind ik koffie erg lekker. Ik drink het vaak bij het leren om beter me beter te kunnen concentreren maar tegelijk ook nog een beetje te kunnen ontspannen. Het lijkt me ook super gaaf om te leren hoe je figuurtjes in je koffie maakt, zo als in de foto hier boven.



Als volgende wil graag mijn favoriete broek met jullie delen. En dat is zonder twijfel mijn ripped jeans van Only. Hij zit echt heerlijk en de kleur vind ik ook erg mooi. Wel vind ik het jammer dat die gaten zo snel doorscheuren. De broeken van de Only vind ik erg lekker en mooi zitten. Wat ook mooi meegenomen is, is dat hun broeken goed zijn voor het milieu. Het verminderd de CO2-uitstoot tijdens het produceren van de broek en ze gebruiken vooral veel biologisch katoen.


  




 En als laatste wil ik een liedje met jullie delen. Ik liedjes altijd erg lastig want ik ben meestal na 2 weken wel weer klaar met een liedje. Maar deze vond ik wel erg leuk ook omdat het al een wat ouder liedje is. Ik heb het over Dance with sombody van Mando Dia. Erg leuk lekker vrolijk en funky, Love it!




Dat was het alweer voor deze maand. Niet zo heel veel favorieten maar ik was er ook niet zo erg veel tegen gekomen deze maand. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en leave a comment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten