vrijdag 13 juni 2014

Delicious summer sweet of Redband


 Bonsoir! Zijn jullie ook zo blij met het warme weer? Ik in ieder geval wel! Nu ik dit aan het typen ben is het alweer wat laat en koelt het weer wat af. Maar I love it! Zomer is echt iets waar ik van geniet. Ik probeer ook altijd leuke zomerse producten uit. Binnenkort zal ik daarover een artikel online zetten. Daarom heb ik een ook review voor jullie over deze heerlijke zomerse snoepjes van Redband. En het goeie nieuws, ze zijn zonder suiker en vol plantaardige producten en met de helft minder calorieën! (dat betekend niet dat ze gezond zijn hoor, zoals word beweerd haha)

Ik heb wel vaker snoepjes of koekjes zonder suiker of met heel weinig geprobeerd maar ze smaakte altijd heel muf en zwaar op de maag. Maar deze zijn heel fris en zomers! Ze zijn zo lekker! En je gaat er ook niet echt van door eten door dat er geen suiker in zit. Want meestal eet je 1 snoepje en door de hoeveelheid suiker werkt dat dan weer verslavend en heb je zo die hele zak leeMaar bij deze snoepjes eet je zoveel als je zelf wilt niks niet verslavende stofjes.
Het enige wat ik wat minder aan deze snoepjes vind is dat ze per snoepje verpakt zijn, wel handig voor in je tas  maar dat kost zoveel plastic. Ik geloof wel dat het gerecycled plastic is maar ja het blijft on nodig plastic verbruik. En door al die kleine verpakkingen ligt mijn hele bureau er nu ook onder! Maar dat komt waarschijnlijk vooral door dat ik te lui ben om ze weg te gooien hihi. In een pak snoepjes van Red Band Sweet n'pure zitten twee verschillende smaken. Ik had nu sinaasappel en citroen maar je hebt volgens mij ook nog andere smaken, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ik heb ze bij de Kruidvat gekocht maar je kunt ze vast ook gewoon bij de supermarkt in de buurt kopen. Ze kosten rond de 2 euro geloof ik, maar... het eerste zakje is gratis! Kenden jullie ze al? En houden jullie ook zo van zomer? Laat het me weten! Au revoir!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten