woensdag 22 oktober 2014

HERFST: outfit inspiratie



Sylwia Majdan Skirt, Christian Louboutin Shoes, Zara Top 

Hee allemaal! Ik begin een beetje verslaafd aan Pinterest te worden volgens mij. Maar er staan ook zulke leuke dingen op! Voor mijn account klik hier. Daarom wil ik een paar super mooie herfst outfits met jullie delen. Alle plaatjes komen van Pinterest ik heb ze dus niet zelf bedacht jammer genoeg. 

Stripes (picture by Atlantic Pacific)
Dit is de eerste outfit die ik met jullie wil delen. Het is niet typisch een herfst outfit maar wel super mooi en stylisch. Dit zou ik ook echt zo dragen. De floppy hoed vind ik een erg leuk detail en ook de bretels maken het net weer wat meer speciaal in plaats alleen een jeans en een shirt. Het shirt is ook wat blouzig (is dat een woord?) Misschien is het ook wel een blouse (dat kan ik niet echt zien)  maar ik vind hem in ieder geval  erg mooi. Verder heb ik niet echt iets over de outfit te zeggen, tja misschien had ik een andere tas genomen maar voor de rest vind ik deze outfit bijna perfect.
Ook dit vind ik een super mooie outfit. Het is wel wat apart door dat de kleuren zwart en rood natuurlijk erg tegenovergesteld zijn. Je moet er van houden en dat doe ik zeker! Ik vind de jas super
mooi! Ook omdat het de zelfde kleur als de trui is en dat maakt de outfit nog wat meer af. Wel ben ik niet zo'n fan van een zwarte  legging, dus had ik het vervangen door een strakke zwarte skinny jeans.

Sylwia Majdan Skirt, Christian Louboutin Shoes, Zara Top
Dit is ook zo'n outfit waar je van moet houden. Ik vind de rok echt geweldig! Zo ontzettend mooi en retro ook. Hij is erg wijd waardoor het misschien een beetje op een petticoat gaat lijken. Maar door dat het een diep zwarte rok is en hij ook hoog gesloten is word het een erg classy rok, dat vind ik er zo mooi aan! Classy en retro tegelijk eigenlijk. De schoenen vind ik ook mooi. Louboutins vind ik zoiezo erg mooi. Het model is niet erg opvallend ook door dat ze zwart zijn maar door de knal rode hak maken ze toch een statement. Als ze niet zo gruwelijk duur waren danhad ik er wel een paar in de kast staan!


Sheinside Jacket, Cap


Deze outfit misschien wat meer een winter outfit maar daardoor niet minder mooi. Ik vind vooral de
jas er mooi. Hij ziet er ook zo heerlijk fluffy uit! Het is een parka, ik zelf heb voor deze winter ook
een parka maar die is lang niet zo mooi en bijzonder als deze! Het feit dat de jas van denim (of  denim print) is vind ik erg leuk. Ik ben dol op denim, en ik draag dan ook het liefst een denim jeans.
De schoenen zou ik zelf wat to much vinden maar bij deze outfit staan ze erg leuk. Want ja zeg nou zelf de jas is misschien ook wat "to much". De muts ziet er ook heerlijk fluffy uit!

peacock color
 Een super mooi jurkje lekker herfstig dat komt natuurlijk ook door de kleur. Ik vind deze outfit er ook wel een beetje vintage uitzien. Dat komt denk door het leer wat er wat gebruikt uit ziet. Ik persoonlijk vind dat wel mooi. De laarzen vind ik ook erg mooi maar ik had deze outfit ook leuk gevonden met een paar lita's. De tas is wat groot, misschien ligt het aan de foto dat kan maar hij lijkt heel erg groot! Wat moet je daar allemaal in stoppen! misschien als je er schoolboeken instopt maar volgens mij lijkt hij dan nog groot. De gouden details vind ik ook mooi bij deze outfit.

Huh een man? Ja de laatste outfit is voor een man. En dat is omdat ik dit gewoon een erg mooie outfit vind. Hij is niet heel erg bijzonder maar wel lekker classy. Shirtje, jasje goeie spijkerbroek wollah! een mooie mannelijke outfit. Maar niet alleen de kleren zijn mooi ^^


Een hoop kleren en hoop plaatjes maar ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het wel erg leuk om dit artikel te schrijven! Wat vonden jullie er van? En weten jullie nog een paar leuke outfits? Zet het in de reacties ik vind het altijd erg leuk om dat te lezen :) Kusjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten